Når du vil starte firma og bliver sindsyg

Jeg har læst at mænd er mere fandenivoldske end kvinder. De gør bare ting. Jeg vil så gerne være et sted midtimellem og “bare” skrive til alle dem som jeg tænker jeg kan hjælpe med noget kommunikation. Guderne skal vide jeg konstant ser noget jeg tænker jeg kunne have gjort liiiige en tand sejere. MEN i samme åndedrag vil jeg jo heller ikke sende noget uigennemtænkt ud til folk. Så nu har jeg brugt næsten en hel dag på at gennemskue hvordan jeg på bedst og billigst (altså gratis) måde får oprettet en standardskabelon så mine mails ser seje ud når jeg sender dem ud. Eller. Det kaldes et standardlayout i Apples standard-mailprogram. Eller mail stationary på engelsk. Og det KAN lade sig gøre. Jeg har bare ikke fået det til at virke endnu.

Når jeg har tror jeg faktisk jeg ligger en how-to op. For sådan en mangler der sgu på dansk. I øvrigt mangler der også en på engelsk. En ordentlig opdateret en.

 

This entry was published on 03/05/2016 at 13:36 and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Skriv et svar

