Partistøtte er forkert, men…

Overskriften på BT i går var noget a la “Vi spilder 100 mio om året på partistøtte”. Vi ved jo godt at BT er bras, men alle elsker sladder – og blikfang har overskriften da. Min stille tanke da jeg læste den var “Jaja, men hvis dem der stemmer rent faktisk gad gøre noget aktivt selv, ville partistøtte ikke være nødvendigt. Det er det nu”.

Som jeg skrev om i går ville jeg ønske at folk havde forstand til ikke at overfuse dem der tør bekende kulør og storsind nok til at udvise forståelse og sympati for andre menneskers tanker og holdninger og nå frem til en kvalificeret diskussion.

Endnu bedre ville jeg ønske at flere engagerede sig og deltog i partiarbejdet. Det er sjovere når man er flere.

I øvrigt er jeg ret vild med “Det gode gamle Folketing” på Radio24syv. Det er såååå godt, og det er lidt som om de, som ikke er politikere længere, glemmer at snakke som politikere. Det kan jeg ret godt lide.

This entry was published on 16/02/2016 at 09:21 and is filed under Politik. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Skriv et svar

