Blød som en baby – Minus 417

Det er absurd så gode de her produkter fra minus 417. Jeg har fire derfra – håndcreme, fodcreme, bodypeeling og bodycream (tror jeg det hedder). De indeholder mineraler fra Det døde hav, og det skulle eftersigende være dem som laver små mirakler.

Håndcremen er som sådan en er. Fed, trænger hurtigt ind og den virker. Fodcremen smører jeg på om morgenen og så virker den mens jeg strømper på. Jeg sover altså ikke med strømper på, niks 😉 – og mine fødder er bløde og fine.

Det virkelige guld er peeling og creme. Peelingen gør din hud SÅ blød efter første gang bare. Jeg bruger bare hænderne til at peele – hvis jeg var rigtig god brugte jeg sådan en handske. Og så skal den på tør hud (lidt specielt syns jeg, men fair nok. Det virker). Efter mit bad smører jeg så hele kroppen ind i cremen. Den er så tyk og drøj, men øj den virker.

Find sagerne her

This entry was published on 21/01/2016 at 10:54 and is filed under Anbefaling, Skønhed. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Skriv et svar

